۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۱۱

رییس شورای اسلامی استان اصفهان:

لزوم تخصیص آب دریای عمان به شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل

لزوم تخصیص آب دریای عمان به شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل

کاشان - رییس شورای استان اصفهان گفت: لازم است آب دریای عمان به شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل تخصیص داده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد توحیدی راد در صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران کاشانی با اشاره به اینکه ۲ شهرستان کاشان و آران و بیدگل قطب صنعتی کشور و استان اصفهان است، اظهار داشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی و ژئوپولتیک این دو شهرستان لازم است توجه بیشتری به آن شده و از ظرفیت‌های این دو شهرستان به نحو مطلوبی استفاده شود.

وی با اشاره به دیدار اخیر خود با استاندار اصفهان ابراز داشت: یکی از مطالبات مردم کاشان و آران و بیدگل تخصیص ۴۰۰ میلیون مترمکعبی آب دریای عمان به این دو شهرستان است.

رئیس شورای اسلامی استان اصفهان با اشاره به اینکه تخصیص آب دریای عمان به این دو شهرستان لازم و ضروری است، تصریح کرد: این دو شهرستان علاوه بر ظرفیت‌های بالای صنعتی و تولیدی در بخش کشاورزی هم پتانسیل‌های خوبی دارد که با انتقال آب دریای عمان به کاشان و آران و بیدگل بسیاری از این ظرفیت‌ها شکوفا می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات موجود در اتوبان کاشان-قم گفت: خوشبختانه با مساعدت و کمک مدیران و مسؤولین محلی و منطقه‌ای شاهد اجرای عملیات بهسازی آسفالت این محور مهم از کشور که به نوعی یک مسیر ترانزیتی است، هستیم.

توحیدی راد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قطعی‌ها برق طی هفته‌های اخیر در استان اصفهان افزود: با وجود تمام مشکلات پرسنل توزیع برق استان اصفهان شبانه روز در حال فعالیت بودند تا کمترین مشکل برای هم استانی‌های عزیز ایجاد شود که لازم است از این عزیزان تشکر شود.

وی با اشاره به اینکه مدیریت دیسپاچینگ استان اصفهان هماهنگی برق پنج استان مجاور را انجام می‌دهد، خاطرنشان کرد: از دولت می‌خواهیم یکی از اولویت‌های اصلی دولت جدید در بخش آب و انرژی باشد تا انشاالله سال آینده شاهد قطعی برق نباشیم.

کد خبر 6233467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha